Iskolánk elkötelezett a személyközpontú pedagógia sikeres gyakorlati megvalósításában. Családias légkörünk és jó kapcsolataink gyermekeinkkel valamint a szülőkkel lehetővé teszik közös célunk megvalósítását- az emberi életre nevelést. Elsősorban gyermekeket tanítunk és nem tantárgyakat. A tanulás az a folyamat kell, hogy legyen, ahol a gyermek büntetés nélkül cselekedhet, kutathat, csalódhat és fejlődhet. Így lesz az iskola az a hely, ahol a gyermekek megtanulnak tanulni és a tanulást élvezve fejlődhetnek saját érdeklődésük, egyéni ütemük és képességeik szerint.
Családias légkörünk és jó kapcsolataink gyermekeinkkel, a szülőkkel lehetővé teszik egy sikeres nevelési folyamat végcéljának megvalósítását – az emberi életre nevelést. Elsősorban gyermekeket tanítunk és nem tantárgyakat.
Iskolánk elkötelezett a személyközpontú pedagógia sikeres gyakorlati megvalósításában. Ennek megvalósítása során 1 – 4. osztályban „Kerek Nap” alternatív jellegű program alapján dolgozunk.
Az alapműveltség elsajátítása mellett a különböző készségek, képességek elsajátítására is hangsúlyt fektetünk.
A tanulás az a folyamat kell, hogy legyen, ahol a gyermek büntetés nélkül cselekedhet, kutathat, csalódhat és fejlődhet. Így lesz az iskola az a hely, ahol a gyermekek megtanulnak tanulni és a tanulást élvezve fejlődhetnek saját érdeklődésük, egyéni ütemük és képességeik szerint.
Hisszük, hogy az alkotó – kreatív személyiség nagy szabadságigénnyel rendelkezik, függetlenségre törekszik, kritikus, önállóan kezdeményező, bátor.
Fontos feladatunknak tarjuk helyzetünknél fogva, hogy a lemaradó és a tehetséges tanulóknak megadjuk a képességeiknek megfelelő haladás lehetőségét.
Eredményeinknek tartjuk: